FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6 – Educatie si competente

Obiectivul specific 6.14 Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

Titlul proiectului: ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

Contract POCU/633/6/14/130960

 

Anunt publicat in data de 10.06.2020

 

Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala

Manager de proiect:  GAVRILESCU TIMEA KAROLA

 

 

COLEGIUL ”EMIL NEGRUTIU”

Adresa : str. Agriculturii, nr. 27, Municipiul Turda, jud. Cluj, cod postal 401100, România

Cod fiscal: 5528288

Telefon: 00(40)-264312637, Fax: 00(40)-264312637

E-mail: emilnegrutiu@yahoo.com,  Pagina Web: http://www.emilnegrutiu.ro/

 


 

Fondul SOCIAL EUROPEAN

Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Axa prioritara 6-Educatie si competente

Prioritatea de investitii: 10.iv - Sporirea relevantei pe piata fortelor de munca a educatiei si a sistemelor de formare, facilitarea tranzitiei de la educatie la piata fortelor de munca si consolidarea formarii si a sistemelor de formare profesionala, precum si a calitatii lor, inclusiv prin mecanisme de anticipare a competentelor, adaptarea programelor de învatamânt si instituirea si dezvoltarea unor sisteme de învatare la locul de munca, inclusiv a unor sisteme de învatare duala si programe de ucenicie

Beneficiar: COLEGIUL ”EMIL NEGRU?IU” (Turda, judetul Cluj)

Titlul proiectului: Dobâdirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala”

 

ANUNT SELECTIE EXPERTI PENTRU BENEFICIAR

în cadrul Programului Operational Capital Uman 2014 – 2020 (POCU)

STAGII DE PRACTICA PENTRU ELEVI

Colegiul ¬Emil Negrutiu¬ Turda, organizeaza concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul proiectului POCU ”Dobandirea de competente necesare unui loc de munca prin practica nationala si transnationala,” ID130960.

1.      INFORMATII DESPRE APELUL DE PROIECTE

1.1 Obiectivul specific al programului în care se va depune cererea de finantare

 

Prezenta procedura se aplica în cadrul activitatii de selectare a expertilor angajati ai beneficiarului, în cadrul Programului Operational Capital Uman 2014 – 2020  (POCU),  STAGII DE PRACTICA PENTRU ELEVI.

Posturile scoase la concurs sunt cu timp partial si perioada determinata, pe perioada derularii activitatilro proiectului.

 

Apelul de proiecte vizeaza o rata crescuta de participare a elevilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar la programe de învatare la locul de munca, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI.

Prezentul apel de proiecte finantate în cadrul POCU, obiectivul specific 6.14, se adreseaza elevilor si vizeaza exclusiv regiunile mai putin dezvoltate ale României. În conformitate cu prevederile Acordului de Parteneriat 2014-2020, cu Strategia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca 2014-2020 si cu Programul National de Reforma2, privind accelerarea reformelor în sectorul educatiei, interventiile POCU din cadrul Prioritatii de investitii 10.iv au ca rezultat optimizarea ofertei educationale prin parteneriat social, centrata pe formarea si dezvoltarea de competente profesionale si transversale cerute pe piata muncii, inclusiv pentru categoriile dezavantajate de persoane.

 

 

Axa prioritara, prioritatea de investitii, obiectiv specific

*     Axa prioritara 6 – Educatie si competente

*     Prioritatea de investitii 10.iv: Îmbunatatirea utilitatii sistemelor de educatie si formare pentru piata muncii, facilitarea trecerii de la educatie la munca si consolidarea sistemelor de educatie si formare profesionala si a calitatii lor, inclusiv prin mecanisme pentru anticiparea competentelor, adaptarea programelor de învatamânt si crearea si dezvoltarea de sisteme de învatare bazate pe munca, inclusiv sisteme de învatare duale si de ucenicie

*     Obiectivul specific: 6.14: Cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI.

 

*     Principalul rezultat asteptat prin sprijinul financiar acordat în cadrul prezentului apel de proiecte îl reprezinta: Rata crescuta de participare a elevilor din învatamântul secundar si tertiar non-universitar (ISCED 2 – 4 nivel de calificare 3 - 5) la programe de învatare la locul de munca, cu accent pe sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI

 

 

2.1 Obiectivul general si scopul cererii de finantare

Obiectivul general

 

Obiectivul General al proiectului nostru il reprezinta cresterea ratei de participare a elevilor din invatamantul profesional si tehnic (ISCED 2-3, nivel de calificare 3-4) la programele  de formare la  locul de munca, din sectoarele economice identificate conform SNC respectiv SNCDI,  prin dezvoltarea aptitudinilor si cunostintelor dobandite in cadru stagiilor de practica a 184 elevi IN CADRUL SECTORELOR ECONOMICE IDENTIFICATE CONFORM SNC SI SNCDI, respectiv de la domeniile: AGRICULTURA, ECONOMIC , TURISM SI ALIMENTATIE, INDUSTRIE ALIMENTARA SI PROTECTIA MEDIULUI,  in parteneriat national si (trans)national pe durata a 24 luni.

 

Obiective specifice

 

Obiectiv Specific 1- Furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala  in scopul dobandirii de competente care raspund necesitatii pietei muncii si inclusiv cresterea procentajului de ocupare a unui numar de 184 elevi.        

Obiectiv Specific 2- Dezvoltarea de parteneriate sustenabile, existente sau nou infiintate intre unitatea de invatamant si agentii economici/ structuri asociative/ actori din domeniul SOCIAL, cercetarii si inovarii, potentiali angajatori ai sectorului privat cu potential competitiv identificate  SNC/SNCDI, in vederea organizarii de stagii de practica in scopul facilitarii tranzitiei de la scoala la viata activa.      

Obiectiv Specific 3- Dezvoltarea aptitudinilor de munca si promovarea insertiei pe piata muncii prin desfasurarea de stagii de practica nationala si transnationala pentru un numar de 184 elevi. Sustinerea si promovarea unui sistema de informare coordonata de la sectorul privat catre unitatea de invatamant privind nevoile lor de instruiré precum si feedback de la unitatea de invatamant catre sectorul privat, catre parintii/tutorii  elevilor,  mediul academic, nu in ultimul rand elevii participanti; sistem care sa contribuie la cresterea calitatii si relevantei invatamantului la locul de munca si implicit la cresterea gradului de angajabilitate al elevilor.

Obiectiv Specific 4- Promovarea si desfasurarea unor activitati inovatoarea,  de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca, atat pentru dezvoltarea competentelor cheie cerute pe piata muncii cat si pentru a le deschide noi orizonturi elevilor nostri.

2.      PRINCIPALELE ACTIVITATI CE VOR FI DERULATE ÎN CADRUL PROIECTULUI

Principalele activitati ce vor fi derulate în cadrul proiectului sunt:

1.       Campanie de informare, consiliere si orientare scolara si profesionala aferenta activitatii relevante  mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “2. Furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala”.

2.      Incheierea si dezvoltarea de parteneriate existente cat si altele noi intre scoala noastra si partenerii de practica respectiv agentii economici (potentiali angajatori, în special din sectoarele economice identificate conform SNC/SNCDI),  aferenta activitatii din Ghidul Solicitantului Conditii Specifice ”3. Dezvoltarea sistemului de invatare la locul de munca”;

3.      Dezvoltarea  si derularea programelor de invatare la locul de munca- aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “1. Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”. Stagiul de practica desfasurat la partenerii interni pentru un numar de 184 elevi de la domeniile: AGRICULTURA, ECONOMIC , TURISM SI ALIMENTATIE, INDUSTRIE ALIMENTARA SI PROTECTIA MEDIULUI, Nivel educational conform ISCED 3-4, Nivel de calificare 3-5;

4.      Organizarea si derularea programelor de invatare la locul de munca - aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice Specifice “1.Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”. Realizarea stagiului de practica transnationala la domeniile: AGRICULTURA, ECONOMIC , TURISM SI ALIMENTATIE, INDUSTRIE ALIMENTARA SI PROTECTIA MEDIULUI, la partenerul extern pentru 32 elevi (8 elevi/ serie a cate 7 zile fiecare serie);

5.      Organizarea de competitii profesionale, a activitatii de tip firma de exercitiu, competitii si targuri, aferenta activitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “4. Activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca”.  Organizarea si functionarea unei firme de exercitiu in scopul dezvoltarii competentelor cerute pe piata muncii si facilitarii trecerii absolventilor de la scoala la viata activa;

 

ACTIVITA?ILE PARTENERULUI:

 

Partenerii  se vor implica in cel putin una din urmatoarele activitati:

 

1.      Campanie de informare, consiliere si orientare scolara si profesionala aferenta activitatii relevante  mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice “2. Furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala”.

 

2.      Organizarea si derularea programelor de invatare la locul de munca - aferenta activitatii/subactivitatii mentionate in Ghidul Solicitantului Conditii Specifice Specifice “1.Organizarea si derularea programelor de învatare la locul de munca”. Realizarea stagiului de practica transnationala la domeniile: AGRICULTURA, ECONOMIC , TURISM SI ALIMENTATIE, INDUSTRIE ALIMENTARA SI PROTECTIA MEDIULUI, la partenerul extern pentru 32 elevi (8 elevi/ serie a cate 7 zile fiecare serie);

 

In vederea atingerii rezultatelor din cererea de finantare, se vor selecta experti pentru BENECIar potrivit tabelului de mai jos:

Functia ocupata în proiect

Categoria în care se încadreaza expertul conform Orientari generale –nivel de remunerare/experienta

Experienta profesionala specifica relevanta conform CV si documente suport

(ani)

Manager de proiect

Manager de proiect, 5-10 ani

6 ani

Expert coordonare, recrutare grup tinta/ dezvoltare parteneriate

Expert, 5-10 ani

10 ani

Coordonator practica

Expert, sub 5 ani

5 ani

Coordonator practica

Expert, sub 5 ani

5 ani

Coordonator practica

Expert, sub 5 ani

4 ani

Expert activitati inovatoare/ firma de exercitiu

Expert, sub 5 ani

8 ani

Expert competente transversale / firma de exercitiu

Expert, sub 5 ani

5 ani

2.DOSARUL DE CONCURS

Calendar procedura selectie

Data publicarii anuntului de selectie parteneri/ locul publicarii

10.06.2020/ www.emilnegrutiu.ro 

Termen limita depunere dosare candidatura

19.06.2020, 0ra 14.00

Afisare rezultate finale

19.06.2020

Dosarul va contine:

1. CV format EUROPASS

2. Copiile documentelor care atesta nivelul sutdiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unosr specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice

3. Alte acte doveditoare privind experienta/ expertiza, califcarile specifice aferente pozitiei

Modalitatea de depunere

Candidatii vor depune documentele la sediul Colegiului „Emil Negrutiu”Turda, str. Agriculturii nr. 27

 

 

 

Director, Gavrilescu Timea Karola